VRÁCENÍ A REKLAMACE ZBOŽÍ

Vrácení zboží

Od kupní smlouvy můžete odstoupit bez udání důvodů ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Náklady za zpáteční dopravu hradí kupující. V případě vrácení jen části objednávky Vám bude vrácena pouze částka za vrácené zboží.

Více o odstoupení od smlouvy najdete v Obchodních podmínkách ZDE

Pro odstoupení od smlouvy lze využít vzorový formulář

Formulář pro odstoupení od smlouvy

   

Reklamace

  • Pokud má převzaté zboží v době, kdy kupující věc převzal, nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

 

  • Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.

 

  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající  z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka

 

  • Kupující  může u prodávajícího uplatnit nejpozději do 2 let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

 

  • Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

 

  • Prodávající není povinen nároku kupujícího spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že kupující spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

 

  • U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující spotřebitel v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

 

  • Záruka se nevztahuje na vady vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým užíváním zboží, neodborným nebo neoprávněným zásahem, použitím, či údržbou. Záruka nebude rovněž uznána v případě mechanického poškození způsobeného kupujícím, poškozením způsobeným nadměrným a nevhodným užíváním(vlhké prostory,styk s přímým slunečním svitem) zanedbáním péče o zboží, či poškozením způsobeným vyšší mocí.

 

  • Kupující je povinen oznámit vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co jí mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit. V této lhůtě je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vady odstranitelnou či neodstranitelnou):

- odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci

- přiměřenou slevu z kupní ceny

- vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy

  • Kupující musí oznámit všechny zjištěné vady písemně, a to buď e-mailem na info@dekoracky.cz nebo korespondenčně na adresu Petr Raboch, Vodochody 119, 411 84 Straškov-Vodochody nejpozději do tří dnů od převzetí zboží.

 

  • V případě, že kupující požaduje odstranění vady dodáním nové věci bez vady anebo bezplatné odstranění vady opravou, je reklamované zboží třeba neprodleně po oznámení reklamace zaslat na adresu Petr Raboch, Vodochody 119, 41184 Straškov-Vodochody společně s kopií prodejního dokladu.

 

Formulář pro uplatnění reklamace zde

 

Zpět do obchodu